dimarts, 30 de desembre del 2014

OBJECTIU + MOTIVACIÓ = SUPERACIÓ

REPTE SUPERAT!

El professor d'educació física, Txema ens va proposar, fer un exercici a principis de semestre, aquest consistia en, una activitat física, que en aquell moment no et creies capacitada per dur-la a terme, ens va deixar escollir la manera, el mètode , fins i tot la companyia i l'espai on fer-la, només ens demanava una premissa, aconseguir-ho en la data estipulada. En una entrada anterior ja us vaig explicar en què consistia el meu repte, però pels que arribeu més tard ús ho resumiré!


Treball realitzat:

Després de gairebé tres mesos, arribat el dia .. El passat 16 de desembre vaig fer la meva pròpia cursa triatló, consistia en 3 parts, córrer la muntanya del Guinardó, anar en bicicleta fins a la platja de la Barceloneta i finalment patinar més relaxadament pel passeig de l'hotel Wela.


Per mi aquest repte no ha sigut només aquesta paraula sinó una visió del que amb un petit esforç diari o en el meu cas setmanal, pots aconseguir el que et proposis, quan vaig començar aquesta aventura pensava que no podria arribar-hi fins al final i encara que he arribat al temps establert (una hora). Jo penso que no només està superat per aquest motiu, per mi ha sigut una experiència plena perquè aquesta activitat és totalment diferent de les tasques encomanades abans pels professors, en el meu cas, no havia practicat esport abans, la meva vida sempre ha sigut molt monòtona i gràcies aquesta activitat se que a partir d'ara vull que l'esport formi part de la meva vida.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada